بدريه والزب الافريقي قصص سكس عربي

انا بدريه عمري 3‪2 سنه.
ارمله معايا ولد وبنتين ريتاج 1‪1 سنه و
وملك 8‪* سنين
واحمدسنه ونص
بعد وفات جوزي بسنه دخلت عالم النت وابتديت اتعرف علي عالم جديد واتعرفت علي شخص اسمه جون من الكاميرون عمره 2‪3 سنه كان بيتكلم عربي كويس بحكم انه كان بيدرس طب في جامعة القاهرة اتعرفنا انا وجون وحبينا بعضنا وكأننا جزء لا يتجازي من بعض
اوصفلكم جسمي انا جسمي مربرب وبزازي كبيره وطيزي منحنيه ببروز كده تخلي اجدع راجل يدوب لما اعدي قدامه وليا كرش بسيط
اتعرفت علي جون من علي الفيس وتكلمنا وحبينا بعض احد ما جون قالي انه نازل اسكندريه اسبوع ولازم نتقابل نزل جون اجازه
وديت بناتي عندي اختي وقلتلها هرجع بليل اخدهم عشان رايحه لواحدة صحبتي تعبانه في اسكندريه خدت ابني عشان صغير ورحت الكوافير عملت وشي وشعري اتصلت بجون قالي علي الشقه روحت له اول ما دخلت خدني في حضنه قعد يبوس فيا ويحضن فيا ويقفش في بزازي فلت نفسي من جون ودخلت الحمام خدت دش ولبست قميص نوم اسود طويل
طلعت من الحمام روحت قعدت علي الكنبه جمب جون فضل جون يحضن فيا ويبوس
ويمسك بزازي ويقرص في حلماتي لحد ما دوبت في ايده طلع زبه انصدمت من شكل الزب اسود وطويل يجي 30 سنتي بعدين ‏دخلني اوضت النوم و بدا تقبيلي و يشلحني قميص النوم ‏و هو يلحوسني يضرب طيزي بكفو ‏بعدها نزلني على ركبي و مصيت زبرو ‏رماني على السرير و رفع رجولي و بدا يدخل زبرو شوي شوي ‏لحد ما دخلو كلو ‏و بدا ينيكني من كسي و كل شوي يرفع وتيرة النيك ‏لحد ما ارتخيت ‏وقفني و اخدت وضعية الكلبة ‏و بدا يدخلو و يخرجو بكسي ‏بعدها دخلو بطيزي ‏و بدا ينيكني بقوة
وبعدين رجعه لي كسي وبدأ ينيك اكتر وبعدين فضه لبنه وهو بيذائر كزير الأسد وهو بيجامع البوه وفضلت انا وجون في حضن بعض لحد العشا وهو بينيك فيا ناكني 5 ‪ مرات فضه فيهم لبنه كله في كسي وكان احلا يوم في حياتي
لبوه مصريه مع اسد أفريقي 👌

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصتي مع بنت اخي الجميله قصص سكس المحارم

انا واخو جوزى قصص سكس المحارم

اخت مراتى المتجوزه فى المصيف قصص سكس المحارم